-

Åh vad jag älskar spontana kvällar! Och det jag älskar mer är att jag nu har lärt mig att ha kul utan att bli helt stupfull haha. Jag är ganska kräsen när det gäller att ha kul, men jag har börjat lära mig. Idag hade jag faktiskt roligare än vad jag hade tänkt mig. Kom hem för en stund sen. Så jävla skönt! Nattbussen hit från stan tar bara 15 minuter, herregud kommer ihåg när jag bodde i alby det tog fan evigheter! Aja godnatt, är inte så trött haha det är därför jag orkar blogga. Men ska försöka sova.



XoXo. Queen B. Blair Waldorf/Julie Escobar. Hon och jag är en.


Kommentarer
Postat av: Queen

Jag trodde dig ett tag! Att du inte va full alltså men sen scrolla jag ner och läste sista raden och då förstod jag! hahahahahaha

2011-04-21 @ 11:02:26
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Julie

Hahahahah va! Jag var faktiskt nykter :D:D

2011-04-21 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0