16 april

Fyfarao vilket fint väder vi har idag! Men jag gillar ändå inte folk som flippar och redan har på sig shorts och går runt med bara t-shirt. Nej inget snyggt, fan ska de ha på sig när det är 25 grader? Gå runt nakna eller. Tänk efter förfan.

Annars tänkte jag tipsa er om en av de bästa serierna jag sett. NIKITA! Så jävla bra haha, gossip girl kommer alltid vara nummer ett för mig men nu har nikita kommit upp till åtminstone nummer två! Så bra är den. Och hon är så snygg! Vill också vara Nikita...haha.



Efter 17 avsnitt av bara hat och vapen så inser han äntligen att han är kär i henne haha. Känner ni igen honom? Det är vå älskade Landon Carter från A walk to remember. - J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0