5 april



Jag har varit helt gone med bloggen men har faktiskt inte suttit vid datan så mycket. Allt jag har använt datan till är för att ladda ner serier. Har börjat kolla på Hellcats och den är faktiskt helt okej! Bra tidsfördriv tills Gossip girl början igen. Annars så har vi inskaffat en systemkamera här hemma hos oss. Har testat den lite men herregud man ser ju för mycket..allt blir större och tydligt haha. Håller mig till 5 megapixel kamera istället.

Jag har så jävla mycket plugg den här veckan så jag hoppas på att jag kommer bort från datan mer! Har nationella nästa vecka också och det är ett rent helvete, vi ska hålla tal men det är de som har valt ämnena och jag hittar ingen som intresserar mig! Men ska försöka göra det bästa..kommer kräva mycket arbete.

Nu hellcats, chips och cola! - Julie

Kommentarer
Postat av: Queen

snyggaste julie :D <3

2011-04-05 @ 16:12:16
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0