And when we're done..

Och mina dagar ser mer eller mindre likadana ut.. Vakna, äta, duscha, plugga, äta, gå på toa, plugga gah, disciplin är vad jag kallar det här. Men efter middagen så gick jag och familjen på promenad och kärringvagnen hängde med. Jag älskar att gå runt i stora matbutiker, tesco, asda och en hel del supermarkets i Kina är bara helt fantastiska att gå runt i. Jag kan spendera hur mycket tid som helst i matbutiker. Reema vet haha. Det blev lite basics, men vi köpte hem ett jättegott surdegsknäckebröd. Så jag längtar till frukosten imorgon så att jag kan hugga in!

Min väst som är en favorit, känns lite som att det är lite för varmt för att ha på sig den när alla andra människor glider runt i t-shirt... De människorna kommer få öroninflammation :)

Kommentarer
Postat av: Julie

Har en deal åt din syster. Även om klänningen skulle sitta skit bra på mig så får hon den MEN då måste hon fixa din väst åt mig hehehehe ;) vad tycks? Alla vinner på det. Du får en glad kompis och en glad lillasyster, alltså blir du också glad!

2011-04-19 @ 00:54:02
Postat av: N

hahaha och varför ses vi imorgon då?! nu ska jag lägga mig! vi ses imorgon! :D min syrra säger att om du ska ha den får du byta om till flaket hahaha :D

2011-04-19 @ 01:39:18
Postat av: Queen

Vad e de här för dealing going on :O tänk om nån snatcher får veta :O hahaha anyways jag tänkte faktiskt kommentera inlägget. :P Bilden ser inte ut som dig :O haha jag trodde fan de de va jag först när jag kollade skit snabbt hahahaha AND yeah I knoow du och dina matbutiker! Men asso om de skit stora tycker jag faktiskt oxå om det! Som walmart i typ kanada! HEAVEN! :D

2011-04-19 @ 13:01:29
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: f

jag har saknat er, mina mongosar

2011-04-21 @ 22:51:01
Postat av: Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-21 @ 23:47:14
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0