..

Här sitter jag och drömmer högt för att kunna få min Marc Jacobs klänning och Alexander Wang klänningen...så ser jag att en tjej hittar en klänning från New yorker på första försöket? Är det jag som är ytlig eller hon som har tur? Jag vet inte varför men jag vägrar ha en vanlig vit klänning. Tänker inte flippa nu och ha på mig en annan färg för det tycker jag är lite löjligt. Men alla är sig själva, vissa trivs i en rosa klänning från en vanlig affär medan andra drömmer sig bort och drömmer om klänningar som de inte ens skulle haft råd med egentligen.

Så för den här gången tänker jag stå för att jag är lite ytlig..men bara för den här gången.



- J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0