fit for anything

Jag kommer ihåg när man var yngre och Beyoncé alltid var (och fortfarande är..) the it. I Destiny's Child så var hon frontfiguren i gruppen och när låten Bootylicious släpptes så undrade jag vart fan Michelles booty var? Haha, nä, men det är en risk man tar när man dansar bredvid miss Beyoncé herself. Hur som helst.. Kelly var ba gah.. Hon var alltid en favorit hos mig, mest för att jag alltid fick vara Kelly när vi dansade till deras låtar men girl shaped up alltså. Hur het är inte hon?!? Hennes kropp är to die for. Så jävla fit! Så jävla snygg!

 

/N


Kommentarer
Postat av: Julie

Usch hon är så vidrig...tycker hon ser ut som en transa

2011-04-16 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0