Home is wherever you are.

Oh herregud. Jag har saknat två saker med Sverige. Jag har saknat min syster och jag har saknat min säng. Jag sov som en prinsessa inatt. Det är inte alls en överdrift. Jag och min mor kom hem vid 2-snåret igårnatt och jag ringde min kusin i Kina för att berätta att vi kommit tillbaka. Efter 35 timmars resande och en sjuk mellanlandning i Kiev. Trettiofem jävla timmar.

Nu sitter jag här och käkar det min syster har hemma. Hon är bra på två saker. Bra på att baka och bra på att köpa hem kaninmat. Jag sitter och käkar quinoa, majs I DON'T KNOW WHAT.. Det riktar åt att jag trallar ner och köper en pizza.

Så.. Jag funderar på vad jag ska göra. Jag vill ta fram min kamera och lägga in bilderna så att jag kan blicka tillbaka. Jag kan då räkna med två saker, ett leende och flera tårar. När jag stod där bredvid bussen som skulle ta mig ur mitt fina Meizhou så började tårarna rinna. De rann i en timme efter det..

Egentligen har jag inte mycket att säga. Det känns inte rätt att vara tillbaka, men jag hoppas på att återgå till svensk mode snart. Jag är tillbaka, fan. Med lite brunare nyans i ansiktet och en ny (och väldigt hemsk) frisyr sitter jag här och käkar hallongrottor och kaninmat. Jag är inte ens duglig för en photoboothbild för tillfället.

Hej Sverige.
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0