Iko Iko

Hemkommen! Har varit och lunchat med mina single ladies (one of us not so single anymore!) på tgi fridays. Därefter gick vi runt lite på stan och jag köpte ett par Levis ID curve som jag kommer att hämta imorgon. Jag hämtade ett paket också!

Nuxe Torrolja, hårserum, Mario Badescu Healing powder (som ska vara väldigt bra för blemmor och finnar) och en ansiktskräm från TVÅL. Min syster är väldigt mån om sin hud och det har smittat av sig. Jag är så taggad på att se vad jag tycker om den populära torroljan, den ska fungera på ansiktet, kroppen OCH håret. Vi får hoppas att det var värt priset!

 

/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

penis

2011-04-21 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0