Just my luck..

Åh jag har haft en härlig dag, vakna 7 och tog ett superlångt bad och därefter ringde jag G och vi bestämde en lunch. Jag läste lite kemi innan jag drog till YBC och skrev på en grej. Därefter blev det lunch på La Neta, sedan gick vi runt en kort stund innan jag begav mig hemåt. På hemvägen kom jag på att mamma bad mig att gå av i Skäris och köpa kött. Jag gjorde som hon sa, men så klart så tog jag en omväg och gick förbi lite affärer. Förutom att jag såg typ världens hetaste vakt i Åhlens så köpte jag ett underlack och hårprodukter för 200 spänn sammanlagt, det var extrapris på hårgrejer. Jag var skitglad för som jag påpekat innan så är jag inte så glad på mitt hår just nu så det kändes skönt att ha lite produkter som jag kan få pyssla om mitt ganskasåfula hår med. Och så drog jag till H&M och testade lite grejer från Conscious Collection. Jag köpte ett par shorts..

...och jag älskar dem. Därefter åkte jag hem och då insåg jag att jag inte hade med mig Åhlénspåsen. Så du din jävel som hittat min påse och vars hår kan gotta sig med mitt glansspray och värmeskydd och allt annat som var i påsen. Ha ett bra liv du.

 

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0