vavavoom

När man egentligen borde mörda sig med plugg så sitter man och drömmer om annat. Jag tycker fan att jag, de andra tjejerna i bloggen och våra vänner är så himla dåliga på att ses. Det tycker nog de också, och det är skönt att när vi väl ses så känns det bara liksom.. så normalt. Stämningen är precis som den brukade vara efter lunchen, när vi satt ute på (den väldigt lilla) skolgården och solade på bänken. Vissa av oss satt stilla, medan andra (vem? vem?? VEM?!?) var tvungna att röra på sig konstant. Nu tänker jag inte lägga upp några gamla bilder för att jag vet att jag bara kommer få skit av Julie.. Men vi förtjänar shopping, mat, annan miljö och en hel del skratt. Ett helt nytt minne helt enkelt.

London i mitten av Januari


Fantastic 5 på äventyr? Är ni pååå?!

/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0