Nervkittlande

Jag har alltid vetat att jag har lite lustiga grannar, men när jag vaknade imorse så kan jag nästan svära på att det stod en man i balkongen mittemot som kollade ut med en kikare. Jag är inte riktigt mig själv när jag precis vaknat men jag lovar! Därefter hukade han sig ner och då såg jag inte honom mer så jag somnade om. Creeeepy!

Härligt väder, sushisug, det skulle sitta fint med sushi på en uteservering just nu. Det skulle faktiskt sitta så underbart. Men jag sitter med min bok på ena låret och datorn på det andra så jag ska fokusera nu. Som Reema nämnde innan så kommer jag och mina fina tjejer att åka till London i Juni. Josibar åker till London, det här kommer bli helt sjukt. Jag får ett leende på läpparna bara jag tänker på att jag ska till en av mina favoritstäder med mina favoritmänniskor. This is happiness to me.

Jag och Reema, London 2004


Utanför Buckingham Palace där William pussade på Kate två gånger idag! SÅ fina!

Så London har inte träffat oss sedan 2004. Flicks, kan ni fatta att vi hållit ihop så länge? Så sjuuukt! Jag vill gå på Fame igen, säg att ni vill? Hellre det än att följa med Julie på Madame Tussaud? Eller hur?

/N


Kommentarer
Postat av: Queen

haha knaaaaas! :D LÄNGTAR!!!

2011-04-30 @ 17:42:04
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0