10.08.11

ÅH va skönt att ha haft en ledig dag! Eller ja, jobbade till 1, men inget på eftermiddagen och det är sorgligt att dagar som dessa föreställer mina "lediga" dagar. Inte länge till i alla fall, det är är sista veckan som pågår nu och efter det tänker jag tacka NEJ till de flesta pass! (Vet att jag kommer ta ändå!) Men då är jag i alla fall inte bunden till något schema.

Denna dag till ära då, speciellt med det fina vädret, gick jag och bästis på bio. Vi såg Bridesmaids och goosh, den var grym! Den var så coco loco, mambo jambo hahaha ok har fortfarande ryck från filmen, men den var så jäkla rolig. Ett måste va fan! Och Ninni hade rätt, baksmällan är ingenting jämfört med detta. Under de här 2 timmarna glömde jag bort tid och rum och fick bara skratta tills magen gjorde ont. Så fort eftertexterna började fick vi rycka oss tillbaka till verkligenheten där jag insåg att jag ska jobba hela dagen imorgon från 7 till halv 9 på kvällen. Sista veckan, sista veckan, sista veckan, sen blir det bättre update också! :)

Schliiiten tjej!



-Reema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0