Rolling in the deep

Som sagt: Google Chrome suger bajs när det gäller att blogga och på något skumt sätt så fungerar inte internet explorer på min data, eller den funkar men den är jävligt seg!!!


Jag hatar vuxen livet. För ett par månader sen så oroade jag mig bara ifall jag hade glömt att göra någon läxa men nu så oroar jag mig ifall jag har glömt att betala någon räkning. Wtf på det. Så jag kommer att börja plugga igen i höst för jag orkar inte med det här vuxenlivet än. Under tiden så hoppas jag på att få någon deltidsjobb som jag trivs med. Vill verkligen hitta något enkelt som jag kan jobba med! Min största dröm är att jobba med djur eller mode. Två helt olika saker men det är bara ett bevis på att jag är psyko. Och mitt största problem är att jag är en sån här "Jag ska njuta vartenda dag i livet, inte sitta med huvudet nere i en bok i drygt sju år och sedan vakna till och ba wtf iphone 10?" Så våra kära läsare, håll tummarna för mig. XOXO

Kommentarer
Postat av: Queen

vad e de som suger me chrome??! bloggar me den de e ju ingen skillnad?!

2011-08-02 @ 23:20:38
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga för ngt?

2011-08-02 @ 23:48:48
Postat av: Julie

Antingen veterinär eller personalvetare! Men först måste jag plugga jääätte mycket haha.



Reema!!!! Det är därför dina bilder blir cp och i olika storlekar

2011-08-03 @ 04:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0