times are a-changing

Så. Jag fick skjuts hem av väktaren (?). Skönt i alla fall. Jag upptäckte idag att jag är så jävla nojjig. Inte rädd, men nojjig. Idag så gick en väktare runt hos oss (inte den som skjutsade hem mig) från 5 framtill 9. Han kom in och ut och sedan gick han in till vårt personalrum. Det här händer bara inte, det är inte normalt och jag var heeeelt misstänksam alltså. Varför? För att han kunde vara ett psyko i väktarkläder som egentligen är ett, ja, psyko. Jag frågade vem han var och vad han gjorde här och varför. Här leker man polis helt plötsligt. Men allt var i sin ordning.

Annars så önskar jag att jag kunde njuta av det sköna vädret. Imorgon kanske jag hinner göra det. Och sen är det helg!!! Fan vad jag ska ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0