Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop.


Åh imorgon vill jag åka in till kungsan eller göra något kul iallafall! Har varit med min hund sens han kom hem för måste ge honom medicin och mat vid rätt tidpunkt men fan imorgon får min storebror ta över. Pride har ju blivit så stort dem senaste åren vilket är jätte bra. Jag får panik av alla dem här invandrarna som leker balla och inte vill synas med homosexuella..får lust att ge alla en fet bitch slap. Så jävla trångsynta! Det kan vara svenskar också men jag har mest sett invandrare från förorten. Men nu pratar jag ju iförsig om såna som går runt med mjukisar och svär på alla möjliga språk..Fan nu känner jag mig som paow hahahaha men fan vad jag ogillar sånt folk!! Vad mycket fan fan fan haha. XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0