12 FEBRUARI



Har precis fixat min garderob. Mio är helt hjärndöda..Efter all jidder om att de var sega med att skicka min garderob så sa de att som kompensation så skulle de bygga garderoben åt mig gratis! Vad bra tänkte vi! mmm...så kommer jag hem senare på kvällen och ser att garderoben är halvklar? Då berättar min mamma att de hade råkat ta med sig vita dörrar istället för bruna. KOM IGEN VAFAN! två månader har gått och de gör misstag hela tiden..

Så under tiden jag fixade mina kläder så satt jag och tänkte på den där känslan av att göra skillnad i någons liv. Vill inte ni att när ni är äldre att en speciell person ska säga "Jo hon gjorde stor skillnad i mitt liv" Det vill jag iallafall. För jag vet att jag kommer säga så om en speciell person. Jag kommer nämna hans namn även om vi inte kommer vara tillsammans då, vem vet. Men jag vill att han också ska nämna mitt namn. Inte att han ska nämna allt som hände innan mig. Jag vill bli ihågkommen inte vara någon random tjej... Fan jag är heeeeeeelt ute och cyklar eller hur?



Melissa horn - Lät du henne komma närmre. Låten säger mycket!

- Julie


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

den låten är så jäkla vacker!

2011-02-12 @ 18:17:42
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: arezo

älskar bilden, älskar låten och du är inte ute och cyklar!!

2011-02-14 @ 04:15:53
URL: http://capricornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0