17 FEBRUARI



Såg filmen 127 timmar igår. Den var ganska bra men stressande. En annan stressfilm som jag såg för någon vecka sen är Buried. Fyfan vilken jävla film! Det var inte kul att se den, den är inte stress på ett läskigt sett utan man sitter helt tyst och bara väntar.

Snart ska jag se Going the distance om det funkar, jag hoppas på det! Annars så ber jag om ursäkt till Reema igen haha, jag har varit hos Matias jätte länge så sitter knappt vid datan. Och Ninni hamnade i depression efter alla hjärtans dag eller? haha. På tal om att hamna i depression, att se one tree hills senaste avsnitt är inget bra för ens hjärta! Den var fylld av för mycket kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0