22 Februari





Fan vad jag ångrar att jag klippte mig. Eller alltså jag vet inte, det här med lugg känns så udda och snyggt på mig men inte något jag vill ha varje dag. Kanske borde satsat på fake lugg från nelly istället haha. Livet är verkligen hårt när det gäller hår. Jag menar inte att låta divig, typ. Men alltså seriöst, utan fint hår så ser man förjävlig ut. Hår räddar så himla mycket. Så som smink som jag btw har bestämt mig för att lägga av med. Hellre ren och fräsch än fucked up hy när jag blir 25.

Har ni några roliga hår historier att berätta om? Något som hänt er? Hahaha ba skämta. Tror det är läggdags för mig innan jag får för mig att jag är Kenza...

- Miss Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0