AN IMAGINARY WORLD

Igår var jag och såg Tangled på bio. Jag som vanligtvis inte är så jätteförtjust i 3D-effekter föll pladask. Jag har alltid varit en person som pratar om filmen under filmens gång. Men jag satt helt tyst och fick ur mig ett par 100 "va söööööööt" under hela filmen. Dessvärre så togs det inga bilder, bästa bloggarn. Inte för att jag skulle få för mig att ta bilder på biografen, men det spenderades även kvalitetstid på O'learys (eller kvalletid som Reema säkert skulle säga, hon ska alltid förkorta alla ord på något sätt) med ett par goda vänner till mig.

Det jag fastnade för i filmen, och som ingen annan kunde hålla med om, var att den var så kärleksfylld. Den var så himla fin och jag vågade till och med påstå att den var bättre än Armageddon, The Notebook, A walk to remember, Pearl Harbor och etc. Den var liksom magisk. En så himla speciell film. Å andra sidan har jag alltid fått höra att jag har jättedålig filmsmak, men jag säger 5 av 5 toasters och så får ni ta det som ni vill!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/N


Kommentarer
Postat av: A

hahaha va söt du är ninni, vem såg du den med?

2011-02-15 @ 20:51:04
Postat av: Goli

haha jag älskar rapunzels freak out!

2011-02-17 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0