Beating like a drum, and it's coming your way

Okej. Det som skulle ha varit ett skönt pass, 13-20, blev dagens goda gärning. Min kollega var helt sjuk och såg ut som en train wreck, jag svär för övrigt att han har smittat mig, men innan han hann smitta mig så tog jag hans pass som var till stängning och har alltså jobbat från fakking 13:00 till 22:15. Jag är helt slut nu, och känner mig dessutom sjuk. Jag vet inte om jag är övertrött eller om jag inbillat mig en huvudvärk eller om jag faktiskt har en huvudvärk. En hypokondriker i sina bästa dar. Jag tror jag är sjuk.

Det hände en sådan märklig grej på jobbet idag. Det gick runt två killar i butiken. De gick till glassboxarna och så gick de in mot butiken igen, och så till glassboxarna och så tillbaka in mot butiken. De kanske höll på så 3-4 gånger, och jag var så jävla säker på att de skulle snatta så jag höll ögonen på dem, men de var tomhänta och det såg inte ut som att de hade något innanför jackorna, och när de kom till kassan så frågade de lite blygsamt var BIG BROTHER GLASHUSET LÅG. HAHAHA, folk vallfärdar till Skärholmen för att titta på 4 blattar som är inlåsta i ett glashus. VARFÖR?! Jag ska fan gå förbi där nästa gång jag jobbar haha, det ligger nära kyrkan tydligen, vid bredholmsgatan.

För några minuter sedan, haha.

 

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0