& BTW

Jag såg att Juppan (Jopo, Julie, Blair, allt efter vad jag vill, vill jag smöra eller inte?) hade skrivit om att hon äntligen hittat tatueringen för henne, good for you baby girl! Tatueringar är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat. Jag trodde jag skulle få tatueringsfeber efter min första (och hittils enda) som jag gjorde för snart ett år sen, men febern svalnade efter att jag såg att Rihanna fuckade ur på hennes kropp. Det blir lite för mycket ibland och jag vill hålla min kropp clean and classy. Men som jag sa innan så blir det 2 tatueringar till, och min andra tatuering kommer representera min kultur och hedra min mamma. Den kommer vara betyligt mycket mindre än min första, vad det blir är to be continued.

Den här tillägnade jag min idol, hjälte och pappa. Det är på indonesiska och det betyder tills vi ses igen.

 

Det värsta jag vet är fula och onödiga tatueringar. Ibland så skäms jag som om det vore jag som hade tatuerat in det. Tatueringar för mig är konst eller så ska de ha personliga meningar. Jag har aldrig förstått mig på folk som tatuerar in galgar och delfiner.

 

Jag gillar texter för att budskapet oftast framgår tydligt, men det jag älskar mer är finurliga platser, likt denna. Jag ser inte ens vad som står men den är så himla fin ändå.

 

Och sen älskar jag:

Gjord i Indonesien, är en indonesisk wayang (docka gjord efter en gudinna) som är en jägargudinna. Det är en väns tatuering. Hon är rätt ful men åh så fantastisk tatuering, inte min vän alltså haha. Menar ju ansiktet på tatueringen.

 

Jag älskar elefanterna där, och till min sista tatuering kommer jag kopiera elefanten rakt av.

 

Sitter klockrent på hans snygga vad. Åh marry me...

 

GAH! måste lägga till dessa som är gjorda i Peking:

 

 

Och så avslutar vi med..

Vi hörs,

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0