Death is peaceful, easy. Life is harder..

Jobbig och seg dag. Vet inte ens vad jag ska skriva. Jag har iallafall sportlov nu, så jävla skönt! Men det är en dag närmare till studenten, mindre skönt. Men jag får ta det som det kommer och göra det bästa utav det. Får satsa på Irland och se om jag verkligen gillar det så kommer jag satsa ännu mer på det. Annars är det kört. Åker till Colombia och hänger med Pablo Escobars gamla vänner och blir stenrik på det istället.

Min hund Romeo är så söt. Han är ganska svartsjuk av sig för så fort vår andra hund kommer och lägger sig bredvid någon av oss så springer Romeo och lägger sig på en framför ens ansikte så att hon inte ska kunna komma närmare. Haha det är så gulligt! Han är ganska mysig av sig, han vill aldrig vara ensam. Nyss satt han i soffan och grät för att han inte ville sova själv haha. Här har ni en bild på hur det ser ut när han ligger på en. Han är så söt när han gör det att man inte vill röra på sig, bara låta honom vila.



- Julie


Kommentarer
Postat av: Ilaf

- Ja det känns sjukt skönt och ha hittat studentklänningen!



Lycka till, vi har typ tre månader kvar så ingen stress!!! :)

2011-02-28 @ 22:28:23
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0