DICTATOR OF TASTE

Nu är det min tur att presentera mig kort. Jag är Escobar, Julieth Escobar. Jag är väl den som är ute efter kändiskap. Jag är faktiskt det, fast inte på ett Paris Hilton sätt haha. Jag vill bara kunna göra skillnad, och är man känd så är det mycket enklare.. tror jag. Plus att jag vill kunna köpa allt jag vill ha. Men samtidigt kunna jobba med välgörenhet i fattiga länder och kunna jobba som volontär med hundar. För hundar är verkligen det bästa som finns! Jag älskar djur. Så jag är lite av allt. Ytlig ibland och elak, men jag bryr mig väldigt mycket om folk. Det beror på vilken dag du pratar med mig! Men djur kommer jag alltid att bry mig om. Just nu är mitt mål att få hem en ödla. Jag är bara rädd för att mina hundar ska råka äta upp den. Men när jag känner mig säker så skaffar jag en ödla! Och när jag är kändis och rik så ska jag ha ett stort rum i min villa med massa djur så som ormar, fiskar och ödlor! Ni kommer få lära känna mig mer när jag uppdaterar.

Nu till det jag ville egentligen skriva. VAD FAN TÄNKER SVERIGES BEFOLKNING MED? Eller åtminstone de dumma ungdomarna som läser bloggar. Som de flesta vet så var det Finest Awards idag. För bästa modeblogg så var det bland annat Angelicka Blick som är en grym bloggare från nyheter24. Hennes stil är verkligen mode, inte min grej men jag förstår varför hon var nomired. Sen hade vi älskade Elin Kling. Som precis har släppt en kollektion för H&M. Som har kommit med i massor av tidningar i USA just för hennes stil. Och sist men inte minst har vi Kenza..Jag har inget emot tjejen. Hon är jätte vacker och kan ha fina kläder. Men kom igen? Ni som röstade. Ni röstar ju förfan bara för att hon är mer känd än alla andra, och för att hon är så söt och oskyldig. Men tror ni verkligen att ett par Miss sixty jeans med en t-shirt från Gina tricot  ska slå ut Elin Kling?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0