Don't forget to love yourself



Man får oftast höra "för att kunna ge din kärlek till någon annan så måste du älska dig själv först." Jag har själv upplevt det, då man känner att man är asdålig och inte är alls nöjd med sig själv. Min period som jag var så då kunde jag inte ge min kärlek till någon annan, även nu när jag har dagar då jag är besviken på mig själv så blir jag besviken på alla runt om kring mig. Man kan inte älska någon om man inte älskar sig själv först. Jag tänker på det ganska ofta, men jag vill ha något som påminner mig om det varje gång jag känner mig nere.

Därför har jag hittat den perfekta tatuering för mig. Jag vet nu vad jag ska skriva, tror inte något passar mig bättre just nu. Det kommer att hjälpa mig på vägen.

- Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0