ERIC DAMAN. MIRANDA KERR.

Jag älskar att läsa böcker. Jag har inget favorit ämne utan jag läser för det mesta allt. Jag började läsa böcker för knappt två år sen, innan det så hatade jag böcker. Jag öppnade aldrig en bok, men nu känner jag mig tom utan en bok. Det var Tristan och Isolde som fick mig att börja läsa böcker. Vi fick den boken i svenskan och jag fastnade helt. Jag älskar hur de tar dig till en annan värld. Det spelar ingen roll om det är glädje eller sorg i boken, när du väl läser så handlar inget om dig längre. Och det känns så jävla skönt!

Just nu så är You know you want it med Eric Daman påväg hem till mig. Eller till Matias då för det är ha nsom har köpt den åt mig, så snäll som han är! Men Eric Daman är annen som gör alla snygga i Gossip Girl. Det är han som står bakom stilen och kläderna. Han har fått hjälp av Leighton Meester i boken. 

Sen vill jag ha Treasure yourself som självaste Miranda Kerr har skrivit. Fast den är slutsåld överallt så får hålla mig tills den kommer in igen. Här är en liten text ur hennes bok:
“In my eyes we are all equal. No one person is more special than another … My hope is that through Treasure Yourself you will discover your own uniqueness and just how truly incredible you really are.”




Sen har jag Bingo Rimers bok En flickfotografs bekännelser tror jag att det är, inte läst den än. Så får se om jag gillar kändisars böcker eller inte. - Julie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0