För idag, för imorgon och för igår

Jag har kommit fram till att jag faktiskt gillar mitt jobb skarpt. För er som inte vet så jobbar jag på ICA Kvantum i Skärholmen. Kom gärna förbi när ni vill, mitt schema varierar men jag brukar jobba ett par gånger i veckan i alla fall. Vad är det jag gillar? Jag älskar människorna jag jobbar med. Alltså jag ska vara helt ärlig nu och säga att jag mådde skit när jag var på väg till jobbet. Tror ni inte vääärldens underbaraste arbetskollega hälsar på mig med världens leende innan jag ens hunnit in till lagret, och så lägger han till ett "men får man ingen kram?". Jag log hela vägen ner till omklädningsrummet. Därefter så sätter man sig i kassan och gahh man blir så glad av alla gulliga pensionärer som är så övertrevliga. Så jag fattar inte varför alla ser ICA-jobbet som det värsta som finns. En heltidskassörska på ICA tjänar mer än en arbetande sjuksköterska. Och det är egentligen helt jävla fel, men som det är nu så är det fan heeeeelt okej att jobba på ICA alltså. Inga fel med det.

God natt på er nu, jag ska upp om 5 timmar. Ska bara lyssna ett par gånger till på den här UNDERBARA låten. Jag vågar påstå att det är hans bästa låt ute. Deep as hell. Men, peace!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0