GE MIG GE MIG GE MIG

Jag dog när jag såg den här jackan på Kenzas blogg. om man bara kunde få tag på den och pengarna!

Annars så har jag precis kommit till Matias. Men han är inte här.......hoppas han kommer snart. Ska iallafall lägga mig och läsa Alex Schulmans bok som jag lånade idag. Skynda att älska heter den och den handlar om hans pappa. Den verkar jätte bra och sorglig så det gillar jag!

Vet inte riktigt vad det är med mig och såna kändisar haha. Men ända sen jag såg Alex Schulman i Ana Gina Show där han pratade om Noomi Rapace och sa "Fattar inte dessa kändisar som Noomi Rapace, de säger att de måste hålla sig inomhus för alla människor blir som galna när de är ute. Vem fan bryr sig om Noomi Rapace? Helt seriöst, vem?" Där fastnade jag. Haha så jävla klockren! Och så är jag helt fast i Bingo Rimer också efter att ha läst hans bok.

- Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0