Girl.. Whatcha talkin bout?

Reema lade upp en bild på fjantens fjant Legacy (no hate baby girl), jag säger go to school (har ingen som helst aning om han pluggar eller inte, men en kille som gör två snittar i vardera ögonbryn kan inte må bra) och may lord almighty give him some length (height?). Och det är SÅ Julie att nu komma in och säga "meh! du är ju kort själv!", så jag parerar helt enkelt med may God give me (and you) some length as well.

Nu kommer Reema hålla med mig, i alla fall till en viss del. Men jag tänker i alla fall visa varför jag älskar Vampire Diaries. Det är en väldigt spännande serie, självfallet, men man får typ attack för den fulaste mannen i den serien är ändå okej. Ingen är skitful i den serien. Och majoriteten är todiefor.



Stefan och Damon.. Damon är ju hotness rakt igenom och Stefan var långt ifrån ful i början av serien men nu på senare tiden har han faktiskt blivit snyggare.. Mm.. Jo.


Här är dem som inte behöver vara charmiga för att anses snygga.



Verkligen inte min grej, men han ser ju verkligen inte dålig ut.



Har typ inget och säga, men han ser ju helt okej ut.


Och den här lillpojken.. ALLA älskar honom. Och då menar jag ALLA. Han är 88a på men ska typ föreställa 93a eller något i serien, men huba huba..

And this is why I love Vampire Diaries!

För övrigt så har jag precis käkat upp 1,5 ginseng och ginsengte till det. Det är bland det vidrigaste jag vet men lydig dotter som man är så gör man det mamma säger. Jag har inte varit förkyld på hur länge som helst och min mamma har precis råkat på hennes första förkylning på SEX ÅR! Hon vill inte att vi ska bli smittade så det är bara att tugga och svälja. Det är fan fear factor grejer på riktigt..


Jag åt den där. Nu tänker jag ägna resten av kvällen till pluggeri. God natt fina peeps.
/N



Kommentarer
Postat av: Julie

Alltså HAHAHA för det första meh du är ju kort själv och för det andra det du äter ser så jävla knas ut! Hahahahaha

2011-02-23 @ 22:34:23
Postat av: N

jag vet att det ser ut som en penis, men det är inte det. jag VIIIIISSTEE JU ATT DU SKULLE SÄGA DEET!!! SA JU ATT JAG VISSTE DET!!!

2011-02-23 @ 22:58:38
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: Queen

HAHAHAHA PÅ ER BÅDA! och YES that is why we love VD! Alcazar hahahahah

2011-02-24 @ 18:44:12
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0