GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - VICTORIAS SECRET


Jag älskar Victorias Secrets videos! De gör allt en tjej vill göra, de är så busiga och fantasifulla. Om jag skulle få uppleva en dag med något som jag vanligtvist inte skulle kunna få. Så skulle det vara en sån här visning. Med deras produkter och smink kan de förvandla den fula ankungen till en svan haha. Inte för att jag är den fula ankungen! Men de är grymma på det de gör.

Annars så har vi gjort något väldigt fiffigt på bloggen haha, om ni bara vill läsa min inlägg så kan ni bara klicka på mitt namn under kategorier. Har gjort så med alla tre. Det blir mycket bättre och lättare att hitta till våra inlägg!

- Julie

Kommentarer
Postat av: Boolaalice

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-04-11 @ 08:38:34
URL: http://boolaalice.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0