If you don't know me by now, you will never, never, know me

make a gif

 

Jag funderar på hur jag ska ha mitt hår. Det är axellångt nu och jag saknar långt hår för att det är så trevligt att slänga med. Men det var fan rätt fint med kort hår. Jag får se hur jag gör, men jag ska, precis som Juppan, klippa lite vid sidorna.

Idag har jag pluggat och när jag kom hem så väntade happy hour, Jersey Shore, Vampire Diaries och Grey's Anatomy. Min absoluta favoritserie bruakde vara Grey's men den har blivit lite sämre faktiskt. Förut så grät jag till varenda del (ja, jag är överkänslig ibland) men det var fan länge sedan en episod hade den effekten på mig. Min favoritserie nu måste vara Vampire Diaries. Den är så jävla spännande och.. Jag ska ta och visa er imorgon varför jag verkligen ÄLSKAR den serien. Ni kommer förstå mig. Tills dess, G'night!

/N




Kommentarer
Postat av: Queen

not Tyler noooooooo DAMON YES :D hahah

2011-02-20 @ 00:19:37
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0