I've been lost, but dear i'm found.



Jag går typ aldrig ut men när jag väl ska hitta på någon utgång i helgen så ska det alltid krocka med något annat? Eller okej det krockar inte alltid med något annat men på något sätt så fuckas det. Jag blir utan dejt på lördag? Haha ba skämta, om dejt alltså. Min pojkvän har krockat på lördan....och nästa lördag så är det gossip girl värld som gäller. Kommer känna mig som Jenny Humprey när jag springer fram och tillbaka. Men när jag väl sitter där på den fina restaurangen med de finaste kläderna och mitt hårband så kommer jag definitivt att känna mig som Blair Waldorf.

Hahaha jag är så rolig. Ninni skrev ett inläg om att hon ville att hennes vänner skulle tänka "Fan vilken bra vän jag är" Ja så tänker jag just nu. För jag tycker jag är ganska rolig att vara med och kan hitta på sjuka saker. Så fyfan vilken bra vän jag är som kan få er alla att skratta så som ingen annan kan.

- Julie


Kommentarer
Postat av: N

nu känner du dig ba dålig för att du inte kan va med mig hela kvällen....... men fyfan va du är bra! hahahahaha

2011-02-24 @ 00:01:11
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0