Jag har klippt lugg!


Men jag använder den som mittbena! haha fråga mig inte varför jag har gjort det. Jag får mina flipp då och då och vill ändra lite grejer. Astråkigt att gå runt med samma frisyr hela tiden. Okej att man passar bäst i mittbena eller snebena men man behöver inte tjata ut skiten heller. Tillslut blir utseendet bara tråkigt att kolla på, tycker jag iallafall.

Och jag har fått sååå långt hår! Är så glad. Jag klippte av halva mitt hår för min pojkväns skull. Han behövde en modell. Jag vet jag är överdrivet snäll. Tycker också det, brukar sitta ibland och bara tänka på alla snälla saker jag gör för folk ibland. Idag så tänkte jag på det. Haha ba skämta, jag gillar att vara snäll nångång i veckan.

Vet ni vad ni ska använda för att få bättre hår? Olivolja och ägg. Japp det är äckligt men det gör mirakel. Häll olivolja i en skål med två eller ett ägg beror på hur långt hår du har. Jag använder två iallafall! Sen så kan du ha det i håret hur länge du vill och vara noga med att tvätta bort det! Kändisar som Miranda Kerr sover med det i håret. Det har jag aldrig testat men ska göra det nångång. Och efter att man har tvättat håret så kan man lägga silikondroppar och låta det självtorka. Det blir hur lent som helst sen!

- Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0