KORT OCH KONCIST

Har ni någonsin känt "fyfan vad mina vänner har en bra vän"? Har ni någonsin vaknat på morgonen och tänkt "åh stackare, hon går igenom mycket nu, jag ska nog ringa och ge henne lite andrum"? Eller har ni någonsin varit glada för er kompis skull för att hon har just dig vid sin sida? För det kommer ju sådana dagar då man kan se in i sin väns ögon och veta att något är fel, och om det är illa så behöver man bara ställa en "är du säker på att allt är okej?", men om det inte är så illa då? Tänk om man mår precis sådär? Som i sådär, jag klarar mig men det känns som att allt annat håller på att falla samman. Då ser man det i sin väns ögon och man vet att det inte går att dra det ur den vännen, men man vet att man fortfarande ska göra sitt bästa för att finnas där, och framför allt så gör man sitt bästa för att få se ett skratt istället för den där tyngden i ögonen.

Så, har ni någonsin känt "fyfan vad mina vänner har en bra vän"? för exakt sådär vill jag att mina vänner ska känna idag.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0