LONGING FOR LULLABIES



Det går lite segt för oss i början, men det kommer inte ta långt tid för oss att komma igång! De andra två jobbar ganska mycket och jag går i skolan. Men det kommer gå bra! Jag pluggar iförsig bara tre dagar i veckan, de andra två är jag ledig. Så jag kanske också borde skaffa mig ett jobb haha.

Men nu ska jag berätta en grej som jag är livrädd för och det är de som är personalansvariga på något jobb. Det är en av de största anledningarna till varför jag ännu inte har sökt jobb. Jag är verkligen rädd för de, de verkar så nonchalanta. Som att de bara kommer att slänga mitt cv i papperskorgen efter att jag har gått ut därifrån. Men jag ska ta ut tummen ur röven som man brukar säga och skaffa mig ett jobb! Lägger in ett mer intressantare inlägg senare, ville bara få igång det här lite!

- Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0