LOVE DON'T COST A THING

Eftersom att det är Valentines Day så tänkte jag utmana mina kollegor och vänner, Julie och Reema, till att ladda upp den vackraste kärlekslåten de vet. Kärleksmusik är så jäkla oblygt idag. I musikvideos så klär man av tjejerna och går till och med till 3d base ibland. Och det finns jävligt oblyga låtar (hej Trey Songz) där man pratar om hur det hela går till. Fina kärlekslåtar som inte handlar om brustna hjärtan och svek, de är få nu för tiden. Sååå.. Jag kör på två bidrag.

Den här låten har den finaste texten jag någonsin har hört. Sättet hon visar sin kärlek på i denna låt får det att verka som om killen var en Gud. Hon måste ha varit fett kär. Texten är så vacker så att man nästan fäller en tår.

 

Och så den här låten med min älskling Sam Cooke. Ni har säkert hört Wonderful World, ingen kan ha missat den låten. Men den här låten är i riktig Valentines-anda. Underbar!

/N


Kommentarer
Postat av: Goli

ååh make me whole är jättebraa

2011-02-17 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0