MINDEFFED

Alltså jag fattar inte varför, men den senaste veckan har varit ett helvete för mitt huvud. Jag har fått plötsliga huvudvärk, inte så smärtsamma men ändå väldigt irriterande värk. Jag har typ aldrig ont, jag har aldrig någonsin skadat mig allvarligt (om man inte lägger ihop alla smällar jag har fått ta p.g.a. min klumpighet) och jag har aldrig heller brutit något. Eller en gång när jag var typ 10 så skjutsade min homeboy mig på hans cykel. Vi bestämde oss för att cykla nedför en jävligt brant kulle och så fick retarden för sig att bromsa med frambromsen så vi voltade med cykeln och jag landade med ansiktet i marken. Det gjorde så fucking ont i näsan but it kinda shaped my nose AJA ANYWAY, my point was, för att jag aldrig har skadat mig (tar i trä) så gör ALLT ont. Speciellt "inre" smärtor, smällar och nålar brukar jag kunna ta. Men magvärk och huvudvärk DÖDAR mig. Jag kan seriöst börja gråta. Men men.

 

Såhär ser jag ut nu efter jobbet. Helt mindfucked. Och jag ser nu att jag har lite dirt on my nose hahaha. Jag ska dricka liu cha (grönt te) och chilla med min huvudvärk och min bok. Nu kom min syster in och bad mig ta in chipsen och marabou mangon (yeeas, en ny smak!) som jag köpte in till mitt rum för att "det är som kryptonit för henne" och hon försöker lose some love handles. HOLLA!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0