Morning breakup

 

Det börjar verkligen bli vår. Det må vara kallt men att det är ljust vid 8, det är otroligt uppiggande. Det är så jävla mycket att göra men jag finner inte tiden till någonting. Jag ska äta något gott nu och därefter ska jag nog sätta mig ner och börja planera varje dag innan jag drar till Kina. Jag har så mycket på min shoppinglista, men den här gången är det inte kläder jag är sugen på. Imorgon ska jag hinna till Åhléns för att köpa lip venom, jag köpte dr lipps nipple balm sist och den var inte mycket att hänga i julgranen. I Kina blir det sök efter massa accesoarer, skor, väskor och de obligatoriska vårjackorna. Åh, jag kommer komma hem med så många par converse.. Happiness.

 

/N


Kommentarer
Postat av: G

nämen tjena snygging ;) inga cookies för dig!

2011-02-24 @ 19:43:01
Postat av: N

hahahaha nån har hittat sig hit

2011-02-24 @ 20:07:39
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0