My Baby You



Kom precis hem från skolan, har läst klart Skynda att älska. Och vill ni höra något riktigt coolt? I boken så berättar han om hans barndom och var han växte upp, och i mitten av boken så skriver han vart han bodde under hela sin barndom. Vart är det då? Jo där jag bor! Haha i samma byggnad. Jag tycker det är ascoolt. Kan säga att det är Farsta iallafall!

Vet inte vad det är med mig men när jag fastnar för någon kändis så fastnar jag verkligen. Vill veta allt om den personen och läsa allt den har skrivit. Efter ett tag så kanske jag går vidare till andra, men det finns de som har lyckats hålla kvar mitt intresse. Så nu fattas det bara att läsa hans andra bok och se hur det går!

- Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0