Och Ziggy blev min vän


 

Reema såg så sliten ut efter att ha jobbat så jag ville ge henne något extra. Jag tog fram mitt smink och bad så snällt om att få sminka henne. Det blev en casual look och tog seriöst inte ens mer än 5 minuter. Men visst blev hon fin? Hon är så fin min lilla riri. Jag har definitivt dagar då jag inte pallar med smink. Men vissa tjejer använder smink och vissa använder smink. Man behöver inte flippa, concealer och lite puder kan göra hela skillnaden. Och det är så jävla viktigt att låta huden andas därimellan. Reema fick concealer och gobipuder från make up store, en rosa rouge från biotherm, penna på ögonbrynen, lite mascara och så ett läppstift som jag knarkade i somras som är från calvin klein.

 

gif animator online

Hejdå på er kärlekspior, varför sa man lipa lipa kärlekspipa? Vad FAN är en kärlekspipa? Aja, BYE!

 

/N




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :D

2011-02-24 @ 20:54:15
URL: http://ree

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0