Rosie Rosie Rosie...

..Din skönhet dödar mig och den borde vara olaglig.



Jag tycker att en tjej är som vackrast när hon kan vara snygg, söt och sexig samtidigt. Och det kan den här tjejen vara! Det är kanske därför jag inte är så stor fan längre av Megan Fox utseende eller Adriana lima där det bara är sex rakt av. Båda är snygga som fan men det finns ingen variation. Och det absolut bästa är när deras personlighet är lika söt som deras utseende. Yes mina damer och herrar det är så man ska vara..Det är bara att ta efter Rosie Huntington-Whiteley eller Miranda Kerr.

Och om man vill se mer av Rosie så är det bara att vänta på Transformers 3 då det är hon som har tagit över Megan foxs roll.

- Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0