Saker jag älskar

Jag älskar att vakna tidigt och omfamna morgonen, på ett villkor. Solen ska vara framme när jag vaknar. Jag hatar att vakna när det är mörkt ute, det är skitdeprimerande. Jag vaknade vid halv 10 idag och har tagit itu med grejer inför min Kinaresa som startar den 8e Mars. Jag är tillbaka 8e April. Men nu så har jag lagat lite brunch, eller lunch egentligen. Bakpotatis med en röra på bacon, ägg, lök, pickles. Lite majonäs och gräddfil, kryddad efter smak (körde på salt, pyttelite curry och lite chilikrydda) och det smakar fan exakt som en jävla club sandwich. Och det jag älskar att göra under min första måltid är att lyssna på morgonmusik. Daniel Lemma är en som godis för öronen på morgonen, men just idag blir det massa disco. The Emotions, Cheryl Lynn, Sister Sledge och Dan Hartman. You gotta love it.


God, jag har alltid velat gå på roller skate-disco. I would totally rock that floor. Varför har vi inte sånt här i Sverige? Och det samma med drive in-bio?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0