Sin nian kuai le!

Jag älskar hur Julieth ursäktar FÖR oss. Nej, men det hon skriver är mycket korrekt. Jag jobbar mycket, och det gör Reema också. Jag har precis kommit hem från jobbet, och ska upp imorgon igen. Men därefter ska jag träffa mina single ladies och köra middag+bio. Magnifikt!

Det är nu ett nytt kinesiskt år, kaninens år! Mamma säger att det här året bringar tur och lycka. Min mamma har alltid rätt. Det är väl så att mammor alltid har rätt (även när de har fel). Jag hade älskat att vara i Kina, för nyår i Kina är verkligen det största som händer varje år. Det sprängs massvis med raketer och smällare, små kineser super sig fulla och börjar slåss (vilket är hysteriskt underhållande) och man köper nya kläder från topp till tå. Inget får vara använt. Nya trosor, strumpor och ja, allt. Nej men vi får helt enkelt se vad som är planerat för i år. Jag har en hel del grejer som jag har planerat, men så sker det saker allt eftersom. Kina nästa månad blir det för mig i alla fall, och den här gången åker jag runt. Jag får se hur det blir med tillgång till uppkoppling och så, men ni följer med mig dit! Jag blir borta i en månad! MITT ÄLSKADE LAND!!!

Tagen på IMAX-biografen i London

För de som inte vet så är jag 50 % indones, 25 % kines och 25 % burmes. En Asian cocktail, som jag gillar och kalla mig själv. Frågan kommer upp ofta när jag träffar nya människor, och när jag säger gissa så kommer bara riktigt dåliga gissningar som typ Thailand, Filippinerna eller Japan..... Men nu är det undanstökat!

HOLLA,
N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0