There is no psychiatrist in the world..

like a puppy licking your face..



Denna underbara pojke fick jag för ett år sen. Och han har öppnat mina ögon för alla djur. Jag älskar djur nu, jag älskar de mer än vad jag älskar människor. Deras oskyldighet, deras kärlek som alltid finns där. Och det får mig att undra vilka fan de där idioterna är som går och misshandlar djur? Jag såg en video igår där de visade hur grisar, kossor osv behandlas. Videon var 11 minuter lång men jag klarade bara av att kolla 20 sekunder innan mina tårar rann. Kalla mig känslig eller vad som helst, men djuren förtjänar så mycket mer. Jag skulle vilja lägga upp videon men tycker att den är för hemsk. Om jag hade en sån människa framför mig så skulle jag kunna döda den. Jag hatar de av hela mitt hjärta. De är det värsta som finns. De borde inte ens få finnas.

Jag vill inte bli något stort i livet (förutom känd då haha) nej men jag har inga stora planer för mitt liv. Men om jag fick chansen att göra en förändring i djurens liv så skulle jag ta den. Jag skulle ge allt för att få de att sluta lida. Jag skulle personligen ta de där jävla japanerna och dränka dem och släppa loss alla delfiner som de slaktar. Att kämpa för djurens rättigheter är något jag absolut skulle kunna tänka mig att göra. För enligt mig så förtjänar de det, genom all lycka de ger till oss så borde vi ge mycket mer till de.

- Julie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0