THIS IS NOT A NICE POST

Jag orkar inte. Det här är sådant man ofta säger till sin tjejkompis, och lite sådär så att ingen annan hör om man är på allmän plats. För det är alltid någon jävel som ska säga att man inte ska dra alla över en kamm. Men nej. Killar är så FAKKING hjärndöda. Alltså varenda kille är fan hjärndöd. Jag älskar min pappa över allt på denna jord, mer än livet själv, men han var fanimej rätt trög han med. NÄR ska killar fatta att nej betyder ja och ja betyder gör det fort? När vi säger lägg ner så är det NEJ. Men "nej, det är lugnt, jag kan gå själv" betyder följ med nu. Men vi tjejer vill oftast att ni ska se det som en självklarhet att ni ska med. Ni ska bjuda in er själva för i HELVETE. Haha.

Jag har läst Men are from Mars, women are from Venus. Jag tycker att fler killar borde läsa den. Men inte ens killar som har läst den fattar vad fan som är grejen för.. guess what? Killar är hjärndöda. Vi pratar olika språk men vad fan. När man har känt varandra ett tag så handlar det inte ens om kön utan det handlar om att man ska ha lärt känna varandra. Ha kännedom om varandras behov och sätt att uttrycka sig. "Men.. du sa ju att du ville vara ensam?". HAHAHA, jag orkar inte.

Men å andra sidan så är ni rätt sköna. Beautiful creatures men ack så tröga. Så happy valentines day på alla fina. Glöm all tjaffs och jidder för en dag och kom ihåg varför vi älskar. För kärlekens skull! VIVE L'AMOUR!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0