LET'S KICK IT!

Ladies and Gentlemen!

Jag är Reema Johnson aka JO i Josibar! Fortfarande ett barn i sinnet och en sann drömmare. Varför växa upp, när vi har hela livet till det?

We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.

Jag kom inte till världen för att leva och dö för ingenting. Jag har många visioner och att göra det till verklighet är ett faktum. Måste bara klura ut hur först. Jag vill visa att jag finns i världen och därmed vara med och skapa något som kommer leva vidare efter mig.

I hemlighet drömmer jag dag som natt om att strossa runt på gatorna i LA och köa utanför Disney's huvudkontor för en filmroll. Musik är också en stor del av mitt liv och hemma får mina stackars bröder bevittna ett och annat av de knäppa saker jag gör. Jag har svårt att vara tyst, sjunger omedvetet nästan hela tiden och om jag blir hes känns det som om världen ska gå under.

Jag drömmer också om att få se och utforska världens alla hörn och vrår. Känslan av frihet och att bara vara för en gångs skull skulle inte sitta fel.

Jag har liksom tappat bort mig själv under en viss tid och nu är det dags att skaka till mig själv och förvandla drömmar till verklighet.

Det här är bara början, knappt en hundradel av den jag är och om ni följer med oss här på Josibar kommer ni förhoppningsvis lära känna mig bättre.


2011 det är mitt jävla år!

Dreams


Hopes


Freedom


Passion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0