VARJE STEG JAG TAR.


Leloveimage


Är ni också sådär? Att innan ni tar ett steg i livet så tänker ni på en speciell person och på konsekvenserna det kommer att bli mellan er. Om det slutar bra så tar ni det steget men om ni inte vill såra den personen eller vara självisk så stannar ni kvar där ni stod från första början? Vafan är grejen med det liksom? När ska vi sluta vara så osjälviska och tänka på oss själva ibland. Visst den kanske inte märker vad man egentligen gör för den personen, men du vet det själv. Det svåraste är nog att den personen betyder så mycket att den har blivit en del av dig, alltså sårar du den så sårar du dig själv. Men jag gillar att vara osjälvisk ibland..om bara andra också kunde gilla det. Eller så är det jag som övertänker det för mycket som vanligt haha. Men det tror jag inte, för jag vet att jag aldrig tar det steget utan att tänka på den personen först.

-Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0