WE WON'T STOP TICKING

Hej där alla seriösa. Jag är den seriösa. Superseriös, well, most of the times. Jag är si:et i Josibar. Vi är Johnson, Sitepu och Escobar. Remember our names, cause you'll be screaming it later :)

Vilka är vi? Vi började kicka tillsammans som snorungar i grundskolan. Efter en massa blod, svett och tårar så börjar jag nu se women potential i oss. Hur som helst så hade Escobar rätt tråkigt en kväll (läs: igår kväll) och drömde säkert om att bli rik och känd. Jag kan tänka mig att hon satt och funderade på de enklaste knepen, och eftersom att hon är allt för ung för att gifta sig med en döende oljeshejk så återstod det endast ett alternativ - att bli blog celeb. (Att alla kända bloggare blev kända för cirka 3 år sedan (och att ingen annan "storbloggare" blev till efter det) skulle jag aldrig någonsin nämna för henne...)

Johnson tvekade inte en sekund. Jag tycker bara om att skriva så från min sida kommer det bli en hel del texter om absolut ingenting. Och, tro mig när jag säger att det inte kommer snålas på egobilder på någon av oss.

Jag lever för kärlek. Kärleken för människor, kläder, mat och livet. Jag tror på att vara god, sedan om jag själv är det, det är en annan femma. In working progress helt enkelt. Och med detta så avslutar jag med dagens vill ha:


Kommentarer
Postat av: sitepu kallar mig för booboo, bolli, lillis osv..

hahaha i like!

2011-02-17 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0