ÄNTLIGEN!

Jag har väntat på solen, och de brukar säga att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge men svenskar brukar faktiskt också säga att sommaren är kort. Och att det mesta regnar bort. Men det finns inget att ta för sig av, så jag flyr landet i ett par dagar i Augusti! YES! Jag ska till....

Jag åker till TURKIET igen! och även denna gång med denna myrslok! Fast även med syrran min och vi ska till:

 

 

SOOOOOM JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade the time of my life i Turkiet 2009. Och även om det här inte kommer innebära riktigt samma sak så kommer jag i alla fall bli riktigt jävla brun. Det är allt jag begär.

PEACE och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0