hopplös du är hooooppppppplöööösssss

Igår så spenderade jag en heldag med Reema. Det är lycka för mig det där. Tyvärr så var vår favvorestaurang nedstängt (hur fan kunde vi ha missat det egentligen)? Så vi käkade på någon keff substitut men vi har hungriga. Som plåster på såren så fick vi gratis glass i alla fall! Idag har jag bara jobbat. Det känns verkligen som att gå på fritids på jobbet haha. Förresten så fick jag nog en skum (men så söt) komplimang idag haha; "Alltså du är skitfin bara så du vet.." VA?! Bara så jag vet liksom haha. Från Hej, var det bra så? Till det där. Jag garvade sönder mig. Jag har alltid varit värdelös på att ta komplimanger.


Kommentarer
Postat av: Queen

vadå garva! du ÄR snygg :D<3



r.i.p lilla bangladesh! ur food will always have a special place in my heart!

2011-07-30 @ 21:54:01
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: N

HAHA det var så sjukt, du skulle fattat. måste ringa dig imorgon hahaha.. jag vet :( vi måste hitta annat nu..

2011-07-31 @ 02:46:44
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: G

oolalala why so pretty eh?

2011-07-31 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0