I know, I know

Jag vet, vi har inte uppdaterat på evigheter men JAG ska i alla fall försöka göra en ändring på det. Det är trots allt något terapeutiskt med att blogga. Idag har jag inte gjort något förutom att sova ut och sedan fixa mig och dra till jobbet. Som vanligt så fixade jag mina naglar i sista sekund. Vanligtvis så brukar mer än hälften av mina naglar förstöras (en repa räknas som förstört) när jag är på väg ut, d.v.s. när jag sätter på mig skorna, tar nycklarna, låser dörren, tar fram plånboken etc. Men! Igår så sprang jag in till Åhléns för att köpa Mavalas underlack, då såg jag något som hette Mavadry. Torsk som jag är så köpte jag det, och det ångrar jag verkligen inte. Det appliceras efter sista lagret nagellack och ska torka i en minut, därefter ska det vara torrt. Och herregud, det funkade så jävla bra. Jag hann inte vänta en minut på alla mina naglar så vissa vart ändå förstörda, men det blir som ett hårt skal på naglarna. EFTER EN MINUT!!! Det här borde alla tjejer ha hemma hos sig! Mina tånaglar som hann vänta en minut, och som jag stoppade in i ett par trånga sandaler, klarade sig utan en enda repa. u n d e r b a r t.

Puss på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0